נגה ארז אורי רוסו / × ×’×” ארז סוגרת את הבארבי תומר גילת הבלוג של יובל אראל - נגה ארז ובלקן ביט בוקס.

נגה ארז אורי רוסו / × ×'×" ארז סו×'רת את ×"×'אר×'×™ תומר ×'ילת ×"×'לו×' של יו×'ל אראל - נגה ארז ובלקן ביט בוקס.. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: נגה ארז הפכה בשנה האחרונה לאחד השמות המדוברים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. לעומתם, לנגה ארז יש סיכוי אמיתי לנפץ. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. נגה ארז ואורי רוסו הפקה בפועל:

ארז ולהקתה, שכוללת גם את שותפה ליצירה אורי רוסו, ביצעו את השיר views מתוך אלבומה החדש ועטור השבחים, kids. אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה. הופעות, סינגלים, החתמה בלייבל הבינלאומי תלחצו פליי, וקראו את טקסט היפה שכתבה לנו נגה במיוחד מתחת לנגן: הופעה בתוכנית הלילה של ג'ימי קימל, השנייה בנתוני הצפייה שלה בארצות הברית. את הקטעים המדהימים באמת שבאלבום, שיחררו ארז ורוסו (אורי רוסו, שותפה להכל) כבר בסינגלים הראשונים, כיאה להיותם סינגלים, אבל גם היצירה השלמה התגלתה כהברקה.

No News On Tv יוסמיוסיק
No News On Tv יוסמיוסיק from yosmusic.com
בישראל היא פעלה במשך מספר שנים מתחת לראדר והייתה ידועה. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם. נגה ארז ואורי רוסו התיישבו מול המצלמה שלנו, ונתנו לנו הצצה למאחורי הקלעים של השיר המעולה שלהם no news on tv. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: ארז ולהקתה, שכוללת גם את שותפה ליצירה אורי רוסו, ביצעו את השיר views מתוך אלבומה החדש ועטור השבחים, kids. הוא האמין בזה שהייצוג יהיה אני, היא מסבירה. היא החלה את דרכה המוזיקלית כחלק מקבוצות ולהקות כזמרת, קלידנית ומנגנת בכלי הקשה. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית:

נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש.

ארז ולהקתה, שכוללת גם את שותפה ליצירה אורי רוסו, ביצעו את השיר views מתוך אלבומה החדש ועטור השבחים, kids. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: את הקטעים המדהימים באמת שבאלבום, שיחררו ארז ורוסו (אורי רוסו, שותפה להכל) כבר בסינגלים הראשונים, כיאה להיותם סינגלים, אבל גם היצירה השלמה התגלתה כהברקה. מסעותיי עם עצמי, 1995) ביצוע חדש: נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: נגה ארז ואורי רוסו הפקה בפועל: נגה ארז היא מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הביטים והאלקטרוני בישראל. האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג: אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה. אני חוגגת את זה בהופעה בבארבי (מוצש, 23.6.18). נגה ארז יכולה לרשום הישג ענק נוסף לרזומה: איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס:

כבר כמה זמן שאני שומע את השם נגה ארז, וכמות האנשים שמדברים איתי עליה הלכה וגדלה עד למסה קריטית, שאחריה התחיל הפיצוץ: אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג: ארז ולהקתה, שכוללת גם את שותפה ליצירה אורי רוסו, ביצעו את השיר views מתוך אלבומה החדש ועטור השבחים, kids. נגה ארז ואורי רוסו הפקה בפועל: מסעותיי עם עצמי, 1995) ביצוע חדש:

×'כור×
×'כור×" צפו ×'קליפ של × ×'×" ארז לסינ×'ל Dance While You Shoot from medias.timeout.co.il
רוב הפרנסה שלי למזלי מגיעה היום מהמוזיקה שלי, אבל מדי פעם. נגה ארז נחשבת בין מביני העניין לאחד האמנים המסקרנים בעת הזו, בעבר הלא רחוק היא הוגדרה כהבטחה גדולה ואכן בשנתיים האחרונות היא בספרינט בינלאומי מרתק. האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. Noisecast #2 עם לולה מארש, נגה ארז, אורי רוסו ואורי קפלן. נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange ramat gan של חברת אזורים וחברת מגדל, בשער המערבי של רמת גן, במתחם הבורסה החדש. נגה ארז ואורי רוסו הפקה בפועל: מסעותיי עם עצמי, 1995) ביצוע חדש: את הקטעים המדהימים באמת שבאלבום, שיחררו ארז ורוסו (אורי רוסו, שותפה להכל) כבר בסינגלים הראשונים, כיאה להיותם סינגלים, אבל גם היצירה השלמה התגלתה כהברקה.

נגה ארז ובלקן ביט בוקס.

איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו. התחושות מטורפות, והתגובות מטורפות, היא מספרת. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג: הוא האמין בזה שהייצוג יהיה אני, היא מסבירה. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: Noisecast #2 עם לולה מארש, נגה ארז, אורי רוסו ואורי קפלן. אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה. כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. כן אין מושג אחר שמיטיב לתאר את נגה ארז, גאון מוזיקלי שחורך את הרחבות של הזמן הזה. נגה ארז היא מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הביטים והאלקטרוני בישראל. הופעות, סינגלים, החתמה בלייבל הבינלאומי תלחצו פליי, וקראו את טקסט היפה שכתבה לנו נגה במיוחד מתחת לנגן: Noisecast 2 עם לולה מארש נגה ארז אורי רוסו ואורי קפלן.

אבישי לידני הוקלט באולפני ספרינגהיל סונוריטי צילום: האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג. הופעות, סינגלים, החתמה בלייבל הבינלאומי תלחצו פליי, וקראו את טקסט היפה שכתבה לנו נגה במיוחד מתחת לנגן:

לינקטון ×
לינקטון ×"פצת סינ×'ל ואל×'ום למ×"×™×" ×'ישראל × ×'×" ארז Noga Erez No News On Tv from media.linktone.co.il
ארז פועלת ויוצרת יחד עם בן זוגה אורי רוסו, ומושפעת בעיקר ממוזיקה אלקטרונית, היפ הופ, פופ ומוזיקה אלטרנטיבית. התחושות מטורפות, והתגובות מטורפות, היא מספרת. נגה ארז הפכה בשנה האחרונה לאחד השמות המדוברים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. ביום רביעי הקרוב יארחו נגה ארז ושותפה אורי רוסו את גארדן סיטי מובמנט במסגרת מופע השקת אלבומה, off the radar בבית רומנו בתל אביב. בישראל היא פעלה במשך מספר שנים מתחת לראדר והייתה ידועה. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: כן אין מושג אחר שמיטיב לתאר את נגה ארז, גאון מוזיקלי שחורך את הרחבות של הזמן הזה. נגה ארז ואורי רוסו התיישבו מול המצלמה שלנו, ונתנו לנו הצצה למאחורי הקלעים של השיר המעולה שלהם no news on tv.

לעומתם, לנגה ארז יש סיכוי אמיתי לנפץ.

• נגה ארז בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי בישראל. היא החלה את דרכה המוזיקלית כחלק מקבוצות ולהקות כזמרת, קלידנית ומנגנת בכלי הקשה. נגה ארז יכולה לרשום הישג ענק נוסף לרזומה: נגה ארז ובלקן ביט בוקס. A livestream' היא משיקה את השיר החדש story אשר נכתב והולחן על ידה ועל ידי אורי רוסו שגם הפיק מוזיקלית, הממשיך את ההפגזה המוזיקלית אפופת הביט. כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. 2 הופעות בלילה אחד נגה ארז בליווי 24 רקדנים והבלקן ביט בוקס! האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. אבישי לידני הוקלט באולפני ספרינגהיל סונוריטי צילום: התחושות מטורפות, והתגובות מטורפות, היא מספרת. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו.

זה מה שיצא כיף לנו שאתם איתנו! נגה ארז. אסף גובר (ישראל) קריסטה סיטי סלנג (עולמי).

Posting Komentar

0 Komentar